דרופה 2016: אולימפיאדת הדפוס בגרמניה – בואו אתנו לגעת בעתיד

"לגעת בעתיד touch the future" – זה לא סתם סלוגן שיווקי. זה בדיוק מה שיקרה השנה ב-drupa – תערוכת הדפוס הגדולה מכולן, שזכתה לכינוי הקולע: "אולימפיאדת הדפוס". למעשה העתיד כבר מזמן כאן, ולכן גם אתם וגם אנחנו מצווים להכיר אותו ולהפיק ממנו את המיטב כבר עכשיו, בהווה. במאמר זה נספר על דרופה 2016, וגם – קראו עד הסוף! – נציע לכם סיור מאורגן בתערוכה. אנחנו נהיה שם, כמו תמיד, ונשמח להדריך את המשקיענים שיבחרו להצטרף אלינו

drupa_Logo_einzeln_finalדמיינו 19 אולמות ענק, שמשתרעים על פני שטח של 2600 מ"ר, ובהם יותר מ-1500 מציגים, שבאים מ-50 מדינות שונות, ומראים את הדגמים הכי חדשים, את שיטות העבודה הכי מומלצות, את הפתרונות העסקיים הכי יצירתיים, את הטכנולוגיות שהן המילה האחרונה, ואת הקונספטים החדשניים שמהם נהנה כולנו בעתיד. זוהי דרופה, התערוכה העולמית המרכזית בנושא הדפוס והענפים הקשורים אליו. היא נערכת מדי 4 שנים בעיר דיסלדורף בגרמניה, ונמשכת 11 ימים.

drupa 2016 future

דרופה 2016 – touch the future

ענף הדפוס עובר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים. השימוש בחלק ניכר מהפרסומים המודפסים, כמו גם בספרים ובעיתונים, מצטמצם באופן חד. מנגד, תחומים חדשים מתפתחים על בסיס טכנולוגיות הדפוס השונות, ומתהדק הקשר בין דפוס לתחומים אחרים, באמצעות התקשורת שמתפתחת במהירות. כל אלה רלוונטיים ביותר לעיסוק המשותף של דפוס בארי ולקוחותיו.

דרופה 2016 תתמקד ב-6 תחומים עיקריים, כל אחד יותר מעניין מהשני:

branchenguide_443x15_print1. דפוס "מסורתי" – מקצוע הדפוס כפי שאנו בדפוס בארי מכירים אותו כבר 65 שנים, משתנה כל הזמן וצועד באופן מתמיד בכיוון אחד: קדימה. ומה התחדש ב-4 השנים האחרונות? בתערוכה יוצגו טכנולוגיות חדשות בתחום ההדפסה הדיגיטלית, ושיטות ייצור מתקדמות בתחומי קדם דפוס, עיצוב וגימור.

branchenguide_443x152_packaging_production2. אריזות – תחום ההדפסה על גבי אריזות ממשיך לגדול ולצמוח, גם כאשר תחומי דפוס מסורתיים אחרים נזנחים. לכן הוא מקבל תשומת לב רבה ושטחי הצגה גדולים בתערוכה. בין השאר יוצגו אריזות חכמות, התאמות פרסונאליות, טכניקות להדפסה ביטחונית והמצאות ושיפורים נוספים בתחום המארזים המודפסים.

branchenguide_443x152_functional_printing3. דפוס לשימושים מיוחדים – טכנולוגיית הדפוס המתרחבת משתלבת כיום בתחומי יצור חדשים, כמו למשל בתעשיית האלקטרוניקה, הרפואה ועוד. כך יוצגו בתערוכה תוויות חכמות, תצוגות גמישות, הדפסות אורגניות ועוד חידושים – השמיים הם הגבול, ממש כך.

branchenguide_443x152_3d_printing4. הדפסה בתלת-ממד – ההדפסה התלת-ממדית בנויה על עקרון הדפסה של חומר בשכבות דקות זו על גבי זו, שיוצרות ביחד גוף בעל נפח. תחום זה מתפתח במיוחד וכבר הפך שימושי ונגיש בתהליכי טכנולוגיה רפואית מתקדמים, ובתעשיית התעופה והחלל. מה דעתכם על חלקי חילוף מודפסים? ועל הדפסת חלופות לאיברי גוף אנושיים, שמעתם כבר? זה לא סרט בדיוני, זה כבר כאן ועכשיו, אז כדאי מאוד להיכנס לעניינים.

branchenguide_443x152_green_printing5. הדפסה ירוקה – המודעות הגוברת לשמירה על איכות הסביבה משפיעה גם על עולם הדפוס ומתבטאת בשיפור תהליכי ההדפסה בפן האקולוגי, בשימוש בחומרים ירוקים יותר ובייצור מוצרים הניתנים למיחזור. בתערוכה יוצגו טכנולוגיות "נקיות", כולל הדפסת תוויות אקולוגיות, פתרונות לשימוש חוזר והתייעלות אנרגטית. חשוב ביותר!

branchenguide_443x152_multichannel6. רב-ערוציות (Multichannel) – התקשורת לסוגיה הפכה לגורם דומיננטי בחיינו, והיא הולידה את הצורך בהפצת תוכן אחד באמצעות ערוצי פרסום רבים. בעידן הדיגיטלי, הוצאה לאור רב-ערוצית מתאימה את עצמה לדרישתם המתגברת של משתמשי הקצה להתאמה אישית מדויקת, שנמסרת בזמן קצר. "דפוס" זה כבר מזמן לא רק "דפוס מסורתי". בתחום זה יוצג שילוב בין הפיזי לדיגיטלי, ממשקים ופתרונות IT חדשניים, נייר אלקטרוני – ו…תקצר היריעה מלפרט את כל הפטנטים שממציא המוח האנושי. צריך פשוט לבוא ולראות.

Drupa Pressהזמנה מיוחדת: הצטרפו אלינו לדרופה 2016!

כמיטב המסורת של דפוס בארי נבקר גם בתערוכת דרופה הקרובה, ואנחנו מזמינים אתכם לבוא אתנו. כלקוחות שלנו, אנחנו סבורים שביקור בתערוכה הזו יכול לתרום גם לכם. הארגון שלכם משקיע לא מעט משאבים בהפקות דפוס, ולכן חשוב שתישארו מעודכנים, תכירו טכנולוגיות ואפליקציות מתקדמות – כדי שתוכלו אחר כך לשפר ולייעל את העשייה היומיומית ולקדם את הארגון.

תערוכת דרופה תתקיים בין התאריכים 31.5.2016-10.6.2016. אנחנו מספרים עליה כבר עתה, בדצמבר, על מנת שתוכלו להתארגן בזמן.

בואו אתנו לתערוכה וביחד ניגע בעתיד! הצטרפו אלינו לסיור בדרופה ותיהנו מהניסיון שצברנו, ומהיכולת שלנו לברור את העיקר, את הרלוונטי ואת החיוני ביותר עבורכם. כי קל מאוד ללכת לאיבוד בדרופה, זו תערוכה גדולה, מקיפה ונרחבת. אנחנו יודעים בדיוק מה חשוב לארגון שלכם, מה אסור שתחמיצו ועל מה תוכלו לוותר. כל הנושאים שיוצגו נוגעים לתחום עיסוקכם – עיסוקנו.
לבירור ההצעה ולפרטים נוספים על סיור הלקוחות המאורגן שלנו לדרופה – פנו עוד היום למנהל תיק הלקוח שלכם בדפוס בארי.

מוזמנים לשתף את המאמר עם קולגות ומכרים, שיכירו גם הם את תערוכת הדפוס דרופה 2016, שבה כולנו ניגע בעתיד.

בקרו באתר התערוכה drupa 2016 – touch the future

בסרטון drupa 2016 – Feel the beat of the future – תוכלו לחוות את הטכנולוגיות המרשימות של המחר, שיניעו את תעשיית הדפוס בעתיד:

אודות אלון כסלו

מנהל פרויקטים בצוות השיווק. החל את דרכו בדפוס בארי בשנת 1986 ובתור all-around player כבר הספיק למלא בו תפקידים רבים ומגוונים. אלון הוא אב ל-5 ילדים וסב ל-5 נכדים (בינתיים), בזמנו הפנוי אוהב לעסוק בגננות ובאומנות וחובב טבע שמכיר את אזורנו כאת כף ידו.
פוסט זה פורסם בקטגוריה אירועים, חדשנות ופיתוח, טכנולוגיות דפוס, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על דרופה 2016: אולימפיאדת הדפוס בגרמניה – בואו אתנו לגעת בעתיד

  1. יוסי שרעבי הגיב:

    תערוכה מושקעת ברמה הארגונית והמגוון הטכנולוגי….רצוי וכדאי מאד לבקר ולהתרשם!!!

    אהבתי

  2. ITEX הגיב:

    ונציגי התערוכה בארץ, חברת איטקס, ממליצים להגיע מוכנים לתערוכה! ללמוד טוב את הקטלוג, להיעזר באנשים מנוסים לארגן את הביקור בתערוכה הגדולה הזו, לא לחכות ל"מבצעים" של כרטיסי טיסה ובתי מלון, ולא לחכות למלאכים טובים שיתנו לכם כרטיסי כניסה! ממליצים לרכוש אותם מראש!

    אהבתי

כתיבת תגובה