מסר פרסונלי, קשב מקסימלי

המעטפות שנשלחות ללקוחות הן כבר מזמן שטח פרסומי לכל דבר. עכשיו דמיינו את העלייה בקשב ובעניין של הלקוח, כשהוא מוצא על המעטפה מסר מניע לפעולה שהותאם לו אישית.

בהתחלה כללה המעטפה רק את שם וכתובת הלקוח. בהמשך נוסף לוגו אשר מיתג את המעטפה. בשלב הבא אנשי השיווק מבינים שבעצם המעטפה היא שטח פרסומי לכל דבר, ומתחילים לשלב מסרים שיווקיים על המעטפה. מבחינה שיווקית הרעיון הוא נכון. אבל מה קורה כשכולם מקבלים את אותו המסר: גברים ונשים, מבוגרים וצעירים, בצפון ובדרום, בקיץ ובחורף, ועוד עוד. השורה התחתונה ברורה: מסר שיווקי יעיל לא יכול להתאים לכולם.

הדור הבא של המעטפות עם מסר פרסונלי
לאחר שנים של חשיפה לפרסום, הצרכנים פיתחו סוג של "עיוורון" לבאנרים ומודעות, והפסיקו כמעט להתייחס אליהם. התוצאה היא שהיעילות שלהם ירדה מאוד בשנים האחרונות. אחת הדרכים היעילות לתפוס בכל זאת את תשומת הלב של הלקוח, היא להציג לו מסר שמותאם לו אישית. ההנחה היא שכשהלקוח רואה מסר שעונה על תחומי העניין, ההעדפות וההרגלי הצריכה שלו, הוא יגלה יותר עניין, סקרנות ונכונות גבוהה יותר לבצע פעולה (רישום, קניה, הזמנה וכו'). ומה מתאים יותר מאשר להציג את המסר הפרסונלי כבר על גבי המעטפה, כשהלקוח "עובר על הדואר" ונמצא בקשב מלא?

מעטפה מונחת על השולחן עם הכיתוב ״טלי! טיסות לפריז רק ב- $150״ומגדל אייפל בולט מתוך המעטפה

איך זה עובד
הדפסה פרסונלית היא אחת מהיכולות הייחודיות של דפוס בארי. כיום אנחנו מציעים ללקוחות שלנו להשתמש ביכולות האלה כדי להציג על גבי המעטפה מסר שמותאם אישית ללקוח. ויותר מזה: כדי להגדיל את האפקטיביות של המסר אפשר לשלב בו גם את שם הלקוח ובך למשוך את תשומת הלב ולהניע לפעולה.
התהליך מתחיל בהגדרת המוצרים, פילוח של קהל היעד והפעולה שרוצים שהלקוח יעשה. לאחר מכן אנחנו מקבלים (או מכינים בעצמנו לפי בקשת הלקוח) את העיצוב הגרפי והמסר של כל מודעה שתהיה על המעטפה. בשלב הפקת המעטפות כל לקוח יקבל בדיוק את המעטפה עם המסר שהותאם לו אישית, ובשפה שלו.  

אישה מעיינת במעטפה בידה. חיות ספארי מציצות ומתפרצות מתוך המעטפה. ג׳ירפה מלקקת לה את הלחי.

מעטפה חכמה במקום צרופה
בעידן הדיגיטלי, צרופה של חומר פרסומי במעטפה נתפס כשיווק מיושן. חיסרון נוסף הוא שהצרופה מעלה את משקל המעטפה וגורמת להוצאה נוספת. במקום זאת, מעטפה שמעוצבת בסגנון עכשווי עם מסר אישי תהיה אפקטיבית ומשתלמת יותר. אם אתם שולחים מכתבים ללקוחות ויש לכם מוצרים או שירותים שאתם רוצים לקדם, אנחנו מזמינים אתכם לגלות ערוץ שיווקי חדש ומלהיב של מסרים שיווקיים בהתאמה אישית.

אישה מחזיקה מעטפה. יד של גבר פורצת מתוך המעטפה ומגישה לה ורד. על המעטפה הכיתוב: ״מירב, יום אהבה שמח!״

 

אודות צוות דפוס בארי

מערכת התוכן של בארי blog
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s