נעים מאוד, אנחנו PIX

PIX הוא אתר חדש (וכבר די מפורסם) של דפוס בארי, שמאפשר באמצעותו לכל בעל עסק או ארגון להדפיס בקלות ובאופן עצמאי מגוון רחב של עזרים שיווקים.
למשל, כרטיס ביקור, ניירת, רולאפ, פולדר, גלויה, מעטפה ועוד ועוד.
אם עד היום היה צריך לדאוג לעיצוב, להדפסה ולאיסוף – ב-PIX כל זה קורה במקום אחד, ובלי לצאת מהבית.

home-PIXperience-banner

מוצרים נוספים שאפשר למצוא באתר הם מוצרי פרסום ממותגים ומתנות לעובדים. מספלים ותיקי גב ועד לרמקול למקלחת ואוהל לים. כאן הבשורה שלנו לעסקים קטנים ובינוניים היא שאם באתרים אחרים הם יכולים להזמין מינימום של 1,000 יחידות, אצלנו אפשר להזמין גם רק 50 יחידות.
יתרון נוסף היא השקיפות המלאה בנושא המחיר וזמני הייצור. אפשר עוד לפני תחילת העיצוב לבחור את המוצר, להגדיר את העדפות ההדפסה והכמות ולראות מיד את המחיר הסופי.
ברוב המקרים אנחנו מאפשרים לבחור זמני ייצור שונים כך שמי שלא ממהר, יכול לבחור בתקופת ייצור ארוכה יותר ולשלם פחות. בנושא המחיר אנחנו כל הזמן דואגים לבדוק את עצמנו, ומתחייבים לספק שירות מצוין במחיר תחרותי והוגן.

summer-banner2

קמפיין ״ערן הגנן״
אחרי תקופת ארוכה של תכנון, בניית האתר ואינספור בדיקות בהשקה שקטה, הרגשנו מספיק מוכנים להתחיל בפרסום משמעותי כדי למשוך לקוחות חדשים לאתר. בחרנו במשרד הפרסום ענבר מרחב שיצור עבורנו את הקמפיין. לאחר מספר אפשרויות שהועלו בפנינו בחרנו את הקמפיין שמבוסס על הדמות של "ערן הגנן".

הפרסומת מספרת על בעל עסק קטן לגינון שהחליט יום אחד למתג את עצמו בעזרת PIX.
אבל אז קרה דבר נורא. הלקוחות זרמו בלי הפסקה וערן הפך לאימפריה. אז עכשיו יש לו המון עבודה ואין לו זמן לראות את המשפחה. ולכם, העסקים הקטנים, יש לו מסר חד משמעי: אם אתם לא רוצים המון עבודה, אל תכנסו ל-PIX!

כמובן שהכל בהומור והפרסומת משתמשת במסר הפוך על הפוך, כדי להקצין את התועלת בהגזמה מודגשת. האמת, שקצת חששנו מהכיוון הזה, אבל אנשי משרד הפרסום הרגיעו אותנו ואמרו לנו שזה כיוון מנצח. מסתבר, שפסיכולוגיה הפוכה עובדת גם על אנשים מבוגרים. וכשאומרים להם אל תכנסו לאתר הם דווקא כן נכנסים. ואפילו כמה פעמים ביום…
בשבועיים של הקמפיין נכנסו לאתר אלפי אנשים ומבחינתנו מדובר בהצלחה גדולה.

הסיבה שבחרנו ב"גנן" היא כדי להדגיש שאנחנו פונים לעסקים קטנים ובינוניים. גנן משדר עסק שהוא בין לואו-טק להיי-טק, שכל סוגי העסקים יכולים להזדהות איתו ויש לו גם צד אסתטי שקל למתג.
את הקמפיין צילמנו ברומניה, בהאנגר ענק שהפך תוך יום בעזרת צוות ארט מקומי ומאוד מוכשר, לאולם מכירות ענק של ערן הגנן. "התקלה" היחידה היתה כשגילינו שהרומנים תלו את השלטים בעברית הפוך והיינו צריכים לסובב אותם…
בתקופה הקרובה נעלה עם סרטון נוסף ואנחנו כבר נערכים לגל מכירות נוסף.

לצפייה בסרטון לחצו כאן

תוכניות להמשך

יש לנו עוד הרבה תוכניות להמשך כדי שנוכל להציע לכל עסק פתרון כולל ושלם במקום אחד. אנחנו משתדלים להיות קשובים לבקשות מהלקוחות וליצור פתרונות חדשים. כמו למשל, לספק בעתיד שירותי עיצוב מלאים או לפתח פתרונות ייעודיים לעסקים כמו מסעדות, מכוני כושר, רשתות שיווק וכו'.

אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר, להתנסות בהזמנת מוצר, לא להתבייש לפנות אלינו לעזרה ולספר לנו מה עוד הייתם רוצים.

צוות PIX

אודות צוות דפוס בארי

מערכת התוכן של בארי blog
פוסט זה פורסם בקטגוריה PIX, כללי, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s