הבשורה על פי PIX

בעולם שבו רוב האוכלוסייה רוכשת מוצרים באמצעות האינטרנט, כולם כבר מבינים שהשוק הוא חסר גבולות וההיצע בו אינסופי ונגיש מתמיד.  אם פעם היינו מכתתים רגלים בין ספקים שמתמחים כל אחד בתחומו, היום ניתן בקלות לאתר את השירותים והמוצרים המשתלמים לנו ביותר. זה מאפשר לנו לנצל את הכסף והזמן שלנו בצורה הכי אופטימלית ואפקטיבית.

 בעולם זה כבר פתור. בעברית עדיין לא.

יותר מ 80% מהישראלים קנו אונליין ב-2017. הישראלי הממוצע מבצע 3 קניות אונליין בחודש, בעיקר מוצרי אופנה, אלקטרוניקה, קוסמטיקה ומזון. עם זאת, היקף המסחר האלקטרוני בישראל הוא רק 4.3% מסך שוק הקמעונאות בניגוד למדינות מפותחות אחרות.

Global B2C e-commerce sales, 2013-2017

בתחום ה Online Printing מליוני עסקים קטנים כיום בכל העולם, בעיקר באירופה ובארה"ב כבר העבירו את המיתוג העסקי שלהם תחת מטריה דיגיטלית אחת וצורכים את מוצרי הדפוס שלהם אונליין.
בישראל משום מה, תחום הפרינט נתפס כתחום די מסורתי וטרם פרץ לתודעה הציבורית ה״אונליינית״. אף אחד עדיין לא הרים את הכפפה ובנה מערכת בסדר גודל של PIX.

 כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

קיימות הרבה פלטפורמות בשוק להקמת חנות E-COMMERCE , אבל מעטות מאוד הן אלו שיודעות לעשות את זה באופן פרסונלי לחלוטין. ולשם אנחנו מכוונים.
בPIX פיתחנו תשתית ייחודית הנתמכת בטכנולוגיה ייחודית, שבה אנחנו מחוללים את כל התוצרים בו במקום, בהתאמה אישית. אין לנו מוצרי מדף מוכנים ואין שני מוצרים זהים. הכל מותאם אישית.
לכל מוצר אב יצרנו מגוון פורמטים ואפשרויות גימור שונות, כדי לאפשר לכל אחד לבחור את המאפיינים, התכונות והעיצוב של המוצרים לפי הצורך והאופי של העסק שלו.

 האתגר הטכנולוגי

למדנו את השחקנים המובילים בעולם בזירת ה Online Printing ואיגדנו את מכלול היתרונות והיכולות הבולטים והחזקים ביותר שלהם לתוך המערכת שלנו. בחרנו להטמיע פיצ'רים יעילים ברמת המוצר והשירות על מנת לאפשר מגוון רחב מאוד של בחירה והתאמה אישית.
שכרנו את שירותיה המעולים של חברת יעוץ מגרמניה שבראשה עומד BERND  ZIPPER ,שהוא שם דבר בתחום, ה"גורו" של עולם הדפוס הדיגיטלי ואחד ממובילי מהפכת ה Online Printing בעולם.
ZIPPER ליווה אותנו לאורך כל הדרך, היה שותף לתהליך המחקר והעבודה וכיוון אותנו בכל הצמתים החשובות של הפיתוח.
הקמנו אגף יעודי שכולל מפתחים מנוסים, מומחי UX/UI וסוללת מעצבים מוכשרים ויצירתיים. כל התכנות והפיתוח של האתר נעשה כאן, אצלנו.
במהלך השנתיים בהן עבדנו במרץ על הפן הטכנולוגי, ערכנו במקביל גם בדיקות משתמשים רבות וביצענו סקרים ותצפיות, על מנת להתאים את ה-FLOW, את השפה ואת ממשק המשתמש לשוק הישראלי הייחודי ולאופי הצרכנות בארץ.

 וזוהי רק ההתחלה.

נכון לרגע העלאת האתר לאוויר עמדנו ביעד ראשון שלנו, לבנות את האתר הכי טוב בארץ מבחינה טכנולוגית. אין ספק שחלק גדול מההשקעה שלנו הוא בתכנות וימשיך להיות כך גם בעתיד. הרעיון הוא להוסיף עוד מוצרים ושירותים רבים בלי צורך בפיתוחים משמעותיים.
בהמשך אנחנו מתכוונים להוסיף אפשרות של מתן שירותי עיצוב ולהעלות גם את האפליקציה למובייל.

אין ספק שהמחוייבות של דפוס בארי, ההסתכלות לטווח הארוך והמשאבים העצומים שמושקעים ב PIX הם אלו שמאפשרים לנו את ההזדמנות להגיע ליכולות טכנולוגיות מופלאות ולהיות הכי מקצועיים בתחום.

עולם הדפוס, כפי שאנחנו ב-PIX רואים אותו כיום, אינו מסתכם רק במספר העמודים, סוג הגימור, הכריכה וכו'. הוא בפירוש משנה פאזה ודוהר לעבר תהליך התפתחות מגוון ומהיר הרבה יותר מכפי שמצפה התעשייה. לפחות מבחינתנו.

אודות צוות דפוס בארי

מערכת התוכן של בארי blog
פוסט זה פורסם בקטגוריה PIX, כללי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s