איך לעצב כרטיס ביקור מוצלח לעסק?

בחברה שבה חיינו נעשים מחוברים ומקודמים יותר באינטרנט, הרגעים הפיזיים שבהם אנו נפגשים הופכים להיות יקרים יותר. עם כל הכבוד למדיות הדיגיטליות השונות, ישנה טכניקת שיווק אחת קלאסית, שעודנה חשובה וכמובן שמישה ביותר. כן, מדובר בכרטיסי הביקור.

הנייר הקטן הזה נשאר מדיום שיווקי רב עוצמה. הוא מאפשר לך לספר סיפור לאנשים שאתה פוגש.
כרטיס הביקור הוא החזות העסקית שלכם מול העולם. זו הדרך שבה אתם משדרים לכל מי שעובד מולכם – מי אתם ומה החברה שלכם. כרטיס איכותי, נעים לעין, בהיר וברור יכול ללמד אודותיכם ואודות העסק שלכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

business-card-85x55-h-round_04_01

 אז איך עושים את זה טוב?

קבלו מ PIX  כמה כללי ברזל שכדאי לזכור:

  • לוגו – כדאי להוסיף לכרטיס הביקור את לוגו העסק שלכם. אם אין לכם לוגו אפשר להשתמש באלמנט ויזואלי בולט, כמו צורות גיאומטריות, איורים או ראשי התיבות שלכם.
  • שם החברה או העסק (או שמכם הפרטי) יהיה תמיד החלק הגדול והברור בכרטיס.
  • תמונה – האדם הממוצע לא זוכר שמות, אך זוכר פרצופים. התמונה נועדה לעשות את ההקשר ולמשוך את העין. אפשר להוסיף תמונה המתקשרת לסוג העסק שלכם. שימו לב שהתמונה באיכות טובה ודאגו שלא "תשתלט" על הכרטיס או תפריע להבין מה רשום בו. התמונה יכולה להיות בגב הכרטיס כאשר הפרטים בחזית.
  • הגהה – בדקו היטב שאין שגיאות כתיב ושגיאות הקלדה. במקרה של שינוי כתובת או טלפון לא כדאי לרשום על כרטיס הביקור כתובת חדשה ולמחוק את הישנה, אלא להדפיס כרטיסי ביקור חדשים.
  • עומס – הימנעו מלהעמיס פרטים על הכרטיס.
  • הטבה – במידה וזה מתאים לאופי העסק, כדאי להוסיף משפט ובו ניתנת הטבה כלשהי למחזיקי הכרטיס (הנחה לדוגמא), כך שיהווה עבורם ערך כלשהו.
  • כרטיסים בינלאומיים – כדאי להכין כרטיסי ביקור נפרדים לכל שפה נדרשת ולא לערבב.
  • שדרוג – כרטיסים בתוספת למינציה מבריקה או מט משדרים יוקרה ומכובדות ומוסיפים עובי לכרטיס.
  • גודל – גודל כרטיס ביקור סטנדרטי הוא 9*5. עוד גודל נפוץ הוא 8.5*5.5, בדומה לגודל של כרטיס אשראי, כך שהוא נכנס הכי טוב לארנק.
  • צבע – התאימו את צבעי הכרטיס לאופי העסק. לדוגמה, ריבוי צבעים וצבעים חזקים משדרים קלילות, צבעים פסטליים משדרים נקיון ועדינות, צבעים סולידיים כמו כחול או אפור משדרים רצינות.
  • גופן (פונט) – לבחירת הפונט יש חשיבות עצומה והשפעה דרמטית על מראה הכרטיס. יש פונטים רשמיים יותר ופונטים ציוריים, פונטים הומוריסטיים או פונטים של כתב יד שמשרים אוירה קלילה ולא מחייבת.

הפונטים השונים מעבירים תחושות שונות ומסרים אחרים ויש להם השפעה מכרעת על האופן שבו המסר יתקבל. בחירה לא נכונה של פונט יכולה להעביר מסר שגוי ולפספס לחלוטין את המטרה.
השתמשו מקסימום בשני גופנים תוך הקפדה על חדות גבוהה בין הרקע לטקסט. רקע בהיר עם גופן כהה עובד טוב יותר.

  • מיתוג – כרטיסי הביקור שלכם הם חלק בלתי נפרד של המותג שלכם או הזהות תאגידית שלך. הם צריכים לדבר ״באותה השפה״ עם שאר מרכיבי העסק.

אם יש לכם פתקיות של העסק, מעטפות, נייר מכתבים וכו, חשוב להקפיד על עיצוב כרטיס ביקור שייראה כחלק קוהרנטי מהמוצרים כולם.

זכרו – המפתח הוא לבלוט, לעורר עניין וליצור בסיס לקשר נמשך. לא חיוני שאנשים יבינו מהתיאור מה אתם עושים. חיוני ליצור עניין.

אז קדימה, בואו תנסו בעצמכם.
https://pix.co.il/business-card/

אודות צוות דפוס בארי

מערכת התוכן של בארי blog
פוסט זה פורסם בקטגוריה PIX, טיפים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s