ראיון אישי ומעורר השראה עם יהונתן ארד, מנהל שיווק הדיגיטל החדש של דפוס בארי

קודם כל ברוך הבא לדפוס בארי. עברו רק חודשיים מאז שהגעת וכבר כיף שאתה חלק מהצוות שלנו.

למי שלא מכיר, ספר לנו מי אתה, יהונתן ארד?

jonathan

"אני חי ונושם דיגיטל כבר 11 שנה. תמיד נמשכתי לכיוון הזה וידעתי  שזה מה שאני הכי אוהב ונהנה לעשות.
בעבר עסקתי בקידום מוצרים באינטרנט ובניהול אתרים ופרופילים בפייסבוק.
הייתי שותף להקמת מערך מכירות E-COMMERCE, התנסות קצרה שלימדה אותי המון על האפשרויות האינסופיות של האינטרנט.
בבזק B144 – עבדתי כמנהל דיגיטל ROI. שם נחשפתי לצורך לעבוד על אוטומציה על מנת לנווט בין המון זירות פעולה. לשם כך הייתי חייב ללמוד ולהכיר המון מערכות וטכנולוגיות.
לאורך השנים הרחבתי והעמקתי בלמידה עצמית ונחשפתי להמון תהליכים שיווקיים. שוב ושוב נוכחתי עד כמה עולם האינטרנט חולש על המגוון כה רחב של תחומים. תמיד מצאתי בו עוד מקומות חדשים ומסקרנים שבהם אני יכול לפעול באופן יצירתי וחדשני.

למה החלטת להגיע דווקא לדפוס בארי ול-albume?

"אני מרגיש שאני מגיע לתפקיד הזה מאוד בשל, מלא כלים וכוונה להמריא הכי גבוה. מצאתי כאן הזדמנות להנחיל וליישם את כל הידע שאגרתי במשך שנים ולתת בראש!
אני מאמין במותג, במוצר, במקום, בבארי… וחושב שזאת קרקע מדהימה לצמוח ולגדול בה.
זה גם המקום הראשון שבו אני מרגיש שרוצים ללמוד ממני. זה מרגש אותי.
פגשתי פה משפחה מדהימה של אנשים שאפתנים, משקיענים וחרוצים עם חזון ומוטיבציה שאני מאוד מתחבר אליהם".

מה יש ב-albume שמייחד אותו בעיניך?

"בעולם של היום אם אתה לא מדבר פשוט אין לך זכות קיום. כל הטכנולוגיות שבהן אנחנו משתמשים באופן יומיומי הן כולן מאוד חכמות אבל מה שעוד משותף לכולן הוא שהן פשוטות מאוד.
לדבר פשוט זה להגיד "אני קיים". אני מאמין שנכון וצריך להדגיש יותר ערכים. הערך של albume הוא ההשקעה.
אנחנו לא מעודדים אנשים להנציח כל רגע לתמונה, ולא מאמינים שצריך להדפיס הכל על הכל.
הייחוד של albume הוא שהוא מאוד ממוקד. מדובר במוצרים שמספרים סיפור."

מהם ההבדלים שזיהית בעבודתך כמנהל שיווק דיגיטל, בין חברות גדולות וקואופרטיבים ותיקים במשק לבין albume?

"מנהל שיווק דיגיטלי זה תפקיד שנמצא תמיד בסוג של התהוות בארץ. הוא מאוד ורסטילי ומגוון ובכל מקום נעשה אחרת.
בגלל ש-albume הוא יחסית חדש ובועט, אני מוצא פה הרבה מקום ליצור ולפתח רעיונות חדשים ומקוריים.
הראשוניות הזו מאפשרת לי להיות שותף לבחירת השפה והאופי של המותג ולקחת חלק בהחלטות איך הוא ידבר ואיך הוא יראה. זה סיפוק חדש ואחר.
מאוד ברור לי לאן albume רוצה ויכול להגיע ואני יודע ורוצה לקחת אותו ליעד הזה ומעבר לכך".

הזכרת יעד, והשאלה המתבקשת היא, איך הקמפיין החדש "מתנה שבאה מהלב" מקרב אתכם לשם?

"תראי, כולנו מצלמים המון, ומשתפים במדיה החברתית תמונות מחיינו בהיסח הדעת ובכל רגע נתון. אבל מרוב שאתה מוצף בשיתופים מכל כך הרבה מקורות אתה מבין שאתה לא נותן לרגעים שבאמת חשובים לך את המשמעות האמיתית שהם ראויים לה.
כשאתה הורה, למשל, אתה מתלהב מכל שלב בהתפתחות של הילד שלך. פעם אתה מתעד את הרגעים שהוא מתחיל לאכול ופעם אתה מתלהב מהזחילה והפוקוס שלך שם.

כולנו יודעים שהכנת אלבום דורשת השקעה. ואם אחרים רואים ומעריכים אותה זה מה שעושה טוב בלב.

אני זוכר מקרה שבו לקוחה שלנו הכינה אלבום יומולדת 90 לסבתא. היא סיפרה שהסבתא לא נותנת לאף אחד להיכנס אליה הביתה בלי שהיא מראה לו אותו. האלבום הזה עבורה הוא מעין תעודת זהות, התמצית של מי שהיא וכל מה שחשוב ומשמעותי בחייה. זה מדהים בעיני.
הקמפיין החדש מאפשר לנו להראות בצורה מאוד מתומצתת מה השקעה כזו יכולה לעשות עבורך ועבור מי שמקבל ממך את המתנה שהשקעת בה כל-כך.
מהמקום הזה אני מאמין שיקרה ל albume המון טוב ומשם כבר נקפוץ לשלב הבא."

תודה, יהונתן. אנחנו מאחלים לך המון הצלחה בתפקיד והלוואי שנעבור דרך ארוכה ומרתקת יחד.

אודות צוות אלבומי

albume – פשוט לעשות אלבום
פוסט זה פורסם בקטגוריה אלבומי albume, ראיונות, שיווק, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s