מכתב בקליק – כנס המשתמשים הראשון בהיסטוריה

בפברואר התקיים בבארי כנס משתמשי 'מכתב בקליק', שירות ייחודי של דפוס בארי שמאפשר לבתי עסק ולחברות לשלוח מכתבים בדואר בקליק אחד מהמחשב. היה מרגש להכיר את האנשים שנהנים מהשירות שלנו מדי יום. תודה שבאתם ולהתראות בכנס הבא

IMG-20180311-WA0003

את 'מכתב בקליק' חנכנו לפני כשנתיים, ומאז השירות הספיק לצמוח ולגדול, כאשר מאות עסקים בארץ גילו את יתרונותיו. הפתרון הטכנולוגי החדשני מוזיל בצורה ניכרת את הוצאות הדואר ומייעל מאוד את העבודה המשרדית הכרוכה במשלוח דואר מודפס. השירות הזה מתאים ל… בעצם לכל מי ששולח מכתבים.

באנו, הכרנו, נהנינו

הכנס התקיים ביום שלישי 20/2/2018, בדפוס בארי שבקיבוץ בארי. כ-50 משתמשי 'מכתב בקליק' טרחו והדרימו אל הנגב, ביניהם נציגים ממשרדי עו"ד, חברות גז, תאגידי מים, רואי חשבון, מוקדי שירות לקוחות, וחברות אחרות. היה חשוב לנו להכיר את כולם, וגם להכיר להם אותנו ואת המפעל הגדול שעומד מאחורי השירות היומיומי. סדר היום כלל הרצאות העשרה, סיור בדפוס וארוחה מפנקת עם מיטב התוצרת של 'מחלבת בארי'. לקינוח, ומכיוון שבחוץ היה יום אביבי יפה, לקחנו את האורחים לטיול קצר במרבדי הכלניות, הפרח הלאומי של ישראל, שפריחתו המרשימה צובעת בפברואר באדום את כל הנגב המערבי.

לבאים הכנו תכנית הרצאות וסיורים מעשירה, בנושאים שקשורים לשירות:

  • דפוס דיגיטלי בתחום הדיוור – זו למעשה ההתמחות רבת השנים של דפוס בארי, שממנה צמחה גם הטכנולוגיה המאפשרת לשלוח מכתבים דיגיטליים מרחוק, ישר אל מכונת ההדפסה ומשם לדואר.
  • חידושים בשירות 'מכתב בקליק'כולל טיפים מעשיים ועצות מתקדמות למשתמש. בין השאר הוצגו האפשרויות: משלוח מכתב לנמען בודד; משלוח מכתבים לנמענים רבים באמצעות שימוש בפונקציית מיזוג דואר; משלוח מכתבים רבים לרשימות תפוצה; ואופציות מתקדמות נוספות.
  • שימושים מיוחדים של לקוחות השירות – אין כמו ללמוד מניסיונם של אחרים, לכן הצגנו פתרונות ייחודיים שכבר נוסו, כמו: התאמת שירות 'מכתב בקליק' לתהליכי גביית חובות מלקוחות בהתאם לתיקון 46 לחוק הגנת הצרכן; התאמת השירות למשלוח שוברי זיכוי קשי-זיוף ללקוחות; ו"תיק בקליק", שירות-עזר המאפשר למשתמש להעביר ל'מכתב בקליק' גם מכתבים בפורמט לא סטנדרטי.
  • סיור במפעל דפוס בארי סקרנו את אולמות הייצור, הצגנו את המכונות ואת העובדים, ואף ביקרנו במוזיאון הדפוס במפעל, הממחיש את ההיסטוריה ואת הניסיון של דפוס בארי, שנוסד בשנת 1950.

הכנס התנהל באווירה בלתי פורמלית והיה מוצלח מאוד. אורחינו, לקוחות 'מכתב בקליק', לא חסכו במחמאות ומתגובותיהם התרשמנו שהם נהנו מהאירוח החם ויצאו מהכנס עם "טעם של עוד".

וכמובן שיהיה עוד! נתראה שוב בכנס הבא, באביב 2019. תודה לכל המשתתפים, שמחנו מאוד להכיר. נמשיך להיות בקשר, ובינתיים אתם מוזמנים להפיץ את בשורת 'מכתב בקליק' בין מכרים וקולגות.

תגובות ממשתתפי כנס 'מכתב בקליק':

 המון תודות לאושר ודפוס בארי על המוצר מאוד מוצלח ומציל את עבודה של קיפול חשבוניות והכנסה אותם למעטפות-מכתב בקליק!!! זה פשוט, זה מהיר והשירות שמקבלים פנטסטי. תודה רבה על אירוע מדהים. ממליצה לכולם בחום ואהבה!
סבטלנה, חברת טלקאר מוטורוס בע"מ

אושר, תודה רבה על יום מרתק ועל אירוח מעולה. נהיה אתכם בקשר בקרוב, לקראת תחילת עונת המבחנים שלנו.

מיכל, חברת מט"ח

תודה על התודות! אפשר להשאיר תגובה גם פה למטה

אודות אלון כסלו

מנהל פרויקטים בצוות השיווק. החל את דרכו בדפוס בארי בשנת 1986 ובתור all-around player כבר הספיק למלא בו תפקידים רבים ומגוונים. אלון הוא אב ל-5 ילדים וסב ל-5 נכדים (בינתיים), בזמנו הפנוי אוהב לעסוק בגננות ובאומנות וחובב טבע שמכיר את אזורנו כאת כף ידו.
פוסט זה פורסם בקטגוריה דואר, חדשנות ופיתוח, כללי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s