מכתב בקליק – 2017 הייתה שנה טובה למכתבים

מכתב בקליק, שירות מתקדם של דפוס בארי למשלוח דואר מודפס דרך המחשב, צובר תאוצה ומתפתח מיום ליום. זהו פתרון טכנולוגי חכם שמתאים לכל עסק ששואף להתייעל ולחסוך. אולי הוא מתאים גם למישהו שאתם מכירים?

%d7%9e%d7%9b%d7%aa%d7%91_%d7%91%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%a7_%d7%93%d7%a4%d7%95%d7%a1-%d7%91%d7%90%d7%a8%d7%99_300שנת 2017 הייתה שנת צמיחה ב'מכתב בקליק'. באמצע התנופה עצרנו את אושר אלביליה, מנהל המכירות של 'מכתב בקליק', לשיחת סיכום שנה. 

למי נועדה מערכת 'מכתב בקליק'?

אושר: היופי הוא שהיא מתאימה לכולם. בין לקוחותינו אפשר למצוא תאגידי מים, חברות תעשייה גדולות, משרדי עו"ד ובעלי עסקים שבחרו להעביר את כל ההתעסקות הרוטינית בניירת לטיפולו של גורם חיצוני, אמין ואיכותי. פרסומים שונים, חשבוניות חודשיות ומכתבים שוטפים – את כל אלה אפשר לדוור דרך המערכת ולחסוך הרבה כסף.

osher2

למה בעצם לשלוח מכתבים מודפסים ולא מיילים?

אושר: כולנו מקבלים עשרות מיילים לתיבת הדואר. גם אם הם לא סומנו כספאם, רובם כלל לא יזכו להתייחסותנו. למכתב מודפס שנשלח במעטפה פרסונאלית ממותגת יש ערך מוסף שמבדל אותו בתוך זרם הדואר הנכנס. הלקוחות שלנו מחפשים את המובחנות הזו, מה גם שב'מכתב בקליק' פעולת ההדפסה והמשלוח קלה ויעילה כמו שליחת מייל בדואר אלקטרוני. בנוסף, דואר מסחרי שנשלח במייל מותנה בהסכמת הצד השני לקבלו והוא כרוך בפעולות נוספות כמו ביצוע חתימה דיגיטלית. למכתב מודפס אין את המגבלות הללו. ולכן רבים בוחרים במערכת 'מכתב בקליק' החדשנית, ששולחת עבורם את המכתבים בלחיצת כפתור ישר מהמחשב.

משתמשי מכתב בקליק הם השגרירים הטובים ביותר של השירות הייחודי. מספרת סלין וררו, מנהלת מחלקת בילינג וגבייה בחברת סופרגז:
"בסופרגז אנו משתמשים בשירות מכתב בקליק מזה זמן רב והוא עובד נפלא!
בטרם הצטרפות לשירות, הדפסת המכתבים מהמשרדים גררה לא מעט התעסקות במדפסת עם הודעות כגון "אזל הדיו / אזל הנייר / נתקע הנייר", וכמובן בזבוז זמן עבודה יקר בקיפול, עיטוף והעברת המכתבים לשליחה בדואר.
עם מכתב בקליק תהליך משלוח הדואר הוא אוטומטי לגמרי. בלחיצת "הדפס" כתובת הנמען כבר נמצאת במקומה, המכתב נשלח ישירות לבית הדפוס ומשם הוא עובר במהירות לדואר ומגיע לנמען ללא כל מאמץ נוסף מצדנו. זה פשוט פתרון מצוין, שחוסך הרבה משאבים. אני ממליצה עליו בחום, לכל עסק שמדוור מכתבים ללקוחותיו."

שנת 2017 מסתיימת. איך אתה מסכם אותה?

אושר: בשנה זו צמח המיזם שלנו מאוד, מספר המשתמשים בשירות גדל, תוך שאנו לומדים את צרכי הלקוחות ומשפרים את מערך התמיכה והשירות ואת ביצועי המערכת. ממשק התוכנה היום הוא הרבה יותר ידידותי, ותגובות הלקוחות ששולחים מדי יום מאות מכתבים דרך 'מכתב בקליק' מעידות על שיפור בחוויית המשתמש. אנו שומרים על דינמיות ומשקיעים הרבה בהתאמה לצרכיו הייחודיים של כל לקוח.

ומה הציפיות שלך לגבי שנת 2018 שבפתח?

אושר: בכוונתנו כמובן להמשיך לגדול, להפיץ את הבשורה הטכנולוגית ולהוכיח במעשים שעידן משלוח המכתבים בדואר לא רק שלא מת – אלא שהוא חי ובועט, משתכלל ומתייעל. כל בעל עסק ששולח מכתבים, לא משנה מה גודלו, כדאי שיכיר ויאמץ את המערכת החסכונית הזו.

אני בטוח ש'מכתב בקליק' ימשיך לצמוח גם כשכמויות הדואר הפיזי יפחתו. לקחנו על עצמנו להיות העוזר הסמוי במשרד, שמקל על לקוחותינו את משימת שליחת המכתבים היומיומית.

תודה לאושר והמשך הצלחה למיזם. ואתם הקוראים, הפיצו את המידע בין מכריכם. הפתרון הזה מתאים לכל העסקים ויכול לחסוך הרבה הוצאות וזמן מבוזבז. שתפו.

רוצים לשמוע עוד על 'מכתב בקליק'? צרו קשר כאן: www.clickb.co.il

אודות אלון כסלו

מנהל פרויקטים בצוות השיווק. החל את דרכו בדפוס בארי בשנת 1986 ובתור all-around player כבר הספיק למלא בו תפקידים רבים ומגוונים. אלון הוא אב ל-5 ילדים וסב ל-5 נכדים (בינתיים), בזמנו הפנוי אוהב לעסוק בגננות ובאומנות וחובב טבע שמכיר את אזורנו כאת כף ידו.
פוסט זה פורסם בקטגוריה דואר, חדשנות ופיתוח, כללי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s