סקר שביעות רצון הלקוח – משוב מפרגן מהחלומות, חן-חן!

בסוף אפריל שלחנו ללקוחותינו שאלון לבדיקת שביעות הרצון מהשירות ומהמוצרים שדפוס בארי מספק. מהתשובות שקיבלנו עולה כי אתם מרוצים מאוד, לתגובות טובות מאלה לא יכולנו לקוות. תודה למשיבים על שיתוף הפעולה. אנחנו כאן בשבילכם, תמיד

לאורך השנים מתקיים קשר אינטנסיבי בינינו ובינכם, לקוחות הדפוס מהארגונים הגדולים במשק הישראלי. אנשינו פוגשים אתכם מדי יום אצלכם בעיר הגדולה, וגם במגרש הביתי שלנו, כשאתם מבקרים במפעל בקיבוץ בארי. כך נרקם קשר עסקי רב-שנים ונוצרים גם קשרי חברות קרובים. יחד עם כל זאת, היה חשוב לנו לשמוע ביתר פירוט מה יש ללקוחותינו לומר לנו עלינו. רצינו לקבל תמונה מלאה שתצביע על הדברים שעלינו לשפר מחד, ותאיר גם את המקומות בהם אנו חזקים מאידך, כדי שנוכל ללמוד מהם.

הכנו סקר מפורט בו ביקשנו את חוות דעתכם על כל מחלקה ושירות שניתן לכם בדפוס בארי. לא התבקשתם לחתום בשמכם, אלא רק לציין את שם הארגון בו אתם עובדים. התכוונו שתהיו חופשיים לענות בכנות, כך שמתוך המידע שייאסף תצטייר תמונת אמת.

תוצאות מחממות לב

יותר מ-100 לקוחות הקדישו מזמנם וענו על הסקר. כאשר עיינו בסטטיסטיקות שהצטברו, ממש הסמקנו בינינו לבין עצמנו. אנחנו משתדלים תמיד, את זה אתם כבר יודעים. אבל המשוב החם שלכם שיקף בבירור את ההערכה שלכם להשתדלות הזו שלנו. בנוסף, בתשובה לשאלת משוב חופשי במילים שלכם, זכו כמה מאנשינו לשבחים אישיים מרגשים במיוחד.

השאלה הראשונה ניסתה למפות באופן כללי את שביעות הרצון מהמוצרים, מהשירות, מזמני האספקה ומהמענה לצרכים. הציון המשוקלל שנתתם לנו בסעיף זה היה 94.9%.

שאר השאלות התייחסו באופן פרטני לממשקים שיש ללקוחות עם המחלקות השונות בדפוס: מחלקת שיווק, תכנון המוצר והבאה לדפוס, גרפיקה, עריכת דאטה, תפ"י (תיאום פעולות ייצור) ותי"ש (תיאום ייצור שיווק). ביקשנו שתשתפו אותנו בהתרשמותכם מהמקצועיות, הזמינות והשירותיות של אנשי הקשר במחלקות אלה, שעובדים מולכם יומיום. הציון הממוצע שהתקבל משקלול הציונים שניתנו לכל המחלקות הללו היה 95.8%!

התוצאות מן הסתם מדברות בעד עצמן. קיבלנו תמונת ראי נאמנה, שמאוד שימחה אותנו. עם זאת, אנחנו לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה יותר מדי זמן. מבטיחים להמשיך לשאוף למצוינות, ונשתדל לשפר את כל מה שעדיין טעון שיפור. את תוצאות הסקר העברנו לכל הנוגעים בדבר, ההערכה והפרגון שלכם מגיעים לכל העובדים במפעל, שעושים כמיטב יכולתם, כל אחד במסגרת תפקידו ומקצועו.

הסקר הזה אינו אירוע חד-פעמי. בכוונתנו לבצע אותו שוב מדי שנה, כדי שנוכל להיות כל הזמן עם היד על הדופק וניתן מענה מדויק לכל צורך שתעלו. תודה לכולכם על המשוב, נמשיך ביחד באותו כיוון גם הלאה.

אודות בן סוכמן

סמנכ"ל שיווק ומכירות. בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, וותק של 15 שנים בדפוס בארי. כיהן בעבר כמנכ"ל "מסר", חברת הדואר הישראלית החדשה. אב לשלושה ילדים שמקפיד על ריצת ספורט מוקדם כל בוקר, לפני שיוצא לעבודה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה לקוחות, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s