"הר הביטוח" מנגיש מידע למבוטח ודפוס בארי נערך בהתאם

בתחילת 2017 השיק משרד האוצר את "הר הביטוח" – ממשק אינטרנטי שמציג למבוטחים באופן פשוט וידידותי מידע מרוכז על כל הפוליסות שברשותם. חברות הביטוח שלחו מיליוני מכתבים ללקוחותיהם, קחו למשל את חברת מגדל

למהלך "הר הביטוח" נלווה קמפיין ציבורי של משרד האוצר להעלאת המודעות בקרב האזרחים לנושא כפל ביטוחים. הוצעה להם בדיקת חינם לאיתור תשלומים כפולים, במטרה להוזיל את התשלום החודשי לכל מבוטח.

"הר הביטוח אמור לתת מענה לכ-30 מיליון מוצרי ביטוח שרכש הציבור בתחומי הרכב, הדירה, הבריאות והחיים. לפי נתוני האוצר, בשנת 2015 שילם הציבור 35 מיליארד שקל על מוצרי ביטוח חיים, 18 מיליארד שקל על מוצרי ביטוח כללי ו-10 מיליארד שקל על מוצרי ביטוח בריאות. כלומר הציבור הוציא בשנה שעבר 63 מיליארד שקל על מוצרי ביטוח.

הממשק יאפשר לכל מבוטח נגישות מרבית למידע על מוצרי הביטוח שרכש, יגביר את התחרות על התנאים והמחיר ויסייע להשוות בין מוצרי הביטוח. הממשק יקל על בניית תקציב ביתי לציבור המבוטחים וימנע גם ביטוחי כפל. כ-10% מהתלונות המגיעות לאגף שוק ההון בתחום ביטוח דירה או חיים עבור משכנתה קשורות לביטוח כפל. ההערכה היא כי עשרות אלפי לקוחות משלמים ביטוחי כפל כיוון שהם אינם מודעים לצורך לבטל את הפוליסה הישנה עבור המשכנתה". (TheMarker, 31/8/2016)

מיליוני מכתבים בבת אחת

חברות הביטוח נדרשו לשלוח ללקוחותיהם מכתב המודיע כי הנתונים האישיים שלהם יועברו לאתר "הר הביטוח". אם הלקוח לא מעוניין, הוא נדרש להודיע על כך לחברת הביטוח. המשמעות המעשית מבחינת בתי הדפוס היתה משלוח של מיליוני מכתבים למבוטחים, בתוך פרק זמן קצר.

מספר גיא טולדאנו, מנהל מחלקת מערכות שירות בחברת הביטוח מגדל: "נדרשנו ליידע את כלל הלקוחות שלנו במוצר החדש, גם באמצעות מכתב, אותו שלחנו לכ-50% מהלקוחות. דפוס בארי עשה הכול כדי שנוציא את המכתבים בלוחות הזמנים שנקבעו ע"י הרגולציה.

גם כשהייתה לנו תקלה במערכת ההפצה דפוס בארי נחלץ לעזרתנו, הפיק את הקבצים בעצמו, הדפיס אותם ודיוור לנמענים. דפוס בארי הוא שותף ותיק של מגדל, מבחינתנו אתם ממש "חלק מהמשפחה". תמיד עוזרים, גמישים ומתגמשים, לפי הצורך. אנחנו מאוד נהנים לעבוד מולכם, תודה!"

תודה בחזרה, לחברים במגדל! שמחנו לעזור, כמו שאנחנו תמיד שמחים לתת מענה לכל בעיה שמתעוררת במהלך הפקות הדפוס של לקוחותינו. את אתגר "הר הביטוח" עברנו בהצלחה, ופנינו כבר לאתגרים נוספים, ערוכים ומוכנים לכבוש את פסגתו של ההר הבא.

אודות בן סוכמן

סמנכ"ל שיווק ומכירות. בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, וותק של 15 שנים בדפוס בארי. כיהן בעבר כמנכ"ל "מסר", חברת הדואר הישראלית החדשה. אב לשלושה ילדים שמקפיד על ריצת ספורט מוקדם כל בוקר, לפני שיוצא לעבודה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה מוצרים, רגולציה, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s