אסיף – שירות דיוור חסכוני שמחליף את חדר הדואר בארגון

חשבתם פעם כמה משאבים מושקעים בטיפול היומיומי בדואר היוצא מהארגון שלכם? כאב הראש הזה מיותר, השאירו אותו לנו. הכירו את "אסיף", שירות דיוור חסכוני לעסקים מדפוס בארי. הצטרפו לארגונים שבחרו להתייעל: אנחנו אוספים ושולחים – אתם מרוויחים

%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%a3-%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%95כך נראה המצב "לפני", כשהטיפול בדואר מתנהל בתוך הארגון: המכתבים היוצאים מתנקזים אל חדר הדואר מהמערכות השונות, וזה יכול להיות מאות מכתבים ביום. בחדר הדואר העובדים ממיינים את המכתבים, שוקלים, סופרים ואז משנעים לסניף הדואר. שם מביילים, משלמים על המשלוח, והמכתבים נשלחים לנמענים. התהליך כולו בזבזני למדי, אבל האם אפשר אחרת? ובכן, אפשר לבחור באסיף.

%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%a3_%d7%a9%d7%a7חג אסיף, חג אסיף

מתוך המודעות לצרכי הדיוור של לקוחותינו, הארגונים הגדולים במשק, יזמנו את השירות החדש אסיף – אלטרנטיבה משתלמת לחדר הדואר בארגון, פתרון מצוין שתורם לחיסכון משמעותי בהוצאות הדיוור.

ההצעה היא פשוטה: השתמשו במשאבים שלנו! אנחנו מאורגנים ומנוסים במשלוח דואר בכמויות גדולות. המחשוב, כוח האדם, המקום, שיטות המעקב והדיווח, ובעיקר הניסיון – כבר קיימים אצלנו ממילא, נצלו אותם לטובתכם.

עושים במקומכם את העבודה השחורה

שירות אסיף כולל איסוף יומי של הדואר מהארגון והובלה אלינו באמצעות מערך ההובלה של דפוס בארי. דברי הדואר נקלטים אצלנו במחלקה ייעודית המתמחה בדואר, שם הם עוברים שקילה, בדיקת מיקוד, פיצול למשלוח דרך חברת דואר ישראל או חברת מסר, אריזה ושיגור לדואר. כל הפעילות הזו מבוקרת ומפוקחת באופן ממוחשב, מה שמאפשר להמציא ללקוח דו"חות מעקב יומיים או שבועיים לפי דרישה. בסוף כל חודש נשלחת חשבונית מרכזת ובה פירוט מלא של פעילות הדואר החודשית בשירות אסיף.

רבים מלקוחות דפוס בארי כבר בחרו להפחית את עלויות הטיפול שלהם בדואר הארגוני ולהעביר אותו לאסיף, ביניהם חברות הפניקס, ישראכרט, לאומי קארד, קבוצת הבינלאומי, מזרחי טפחות, ויזה כ.א.ל, דיסקונט/מרכנתיל, מכבי שירותי בריאות, דרך ארץ, סלקום, פרטנר, פלאפון ואחרים.

%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%a3-%d7%97%d7%a5

מספר גדי קירש, מנהל מחלקת ביצוע ובקרת ייצור בחטיבת הטכנולוגיה של מזרחי טפחות בע"מ: "הבחירה באסיף עזרה לנו לשפר ולייעל את משלוחי הדואר מהארגון והובילה להפחתת ההוצאה הכספית. אנו זוכים לשירות מקצועי ואמין, כולל קבלת דיווחים שוטפים ומענה מיידי לכל דרישה. את הטיפול בדואר רשום העברנו באופן מלא לדפוס בארי. אני מרוצה מאוד ובהחלט ממליץ גם לארגונים אחרים להצטרף לשירות הייחודי הזה."

"אסיף" צמח מתוך הרצון שלנו לתת מענה יעיל לארגונים שעובדים איתנו בכל תחומי הדיוור. התוצאה: חיסכון משמעותי בעלויות משלוח הדואר הארגוני, ואפשרות לצמצם את פעילות חדר הדואר למינימום, אם לא לבטל אותה בכלל. היתרונות הנלווים: שיפור המעקב והפיקוח אחר הדואר היוצא.

מעוניינים לצרף גם את הארגון שלכם לשירות "אסיף"? אנא פנו לאיתן חדד, טל' 054-7918584 דוא"ל eitan@beeriprint.co.il

 

אודות בן סוכמן

סמנכ"ל שיווק ומכירות. בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, וותק של 15 שנים בדפוס בארי. כיהן בעבר כמנכ"ל "מסר", חברת הדואר הישראלית החדשה. אב לשלושה ילדים שמקפיד על ריצת ספורט מוקדם כל בוקר, לפני שיוצא לעבודה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה דואר, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s