הדו"ח השנתי של אקסלנס – מצוינות דו-צדדית

האביב בדפוס בארי מאופיין בפריחה של עבודות שנתיות, דו"חות מסכמים של השנה הקודמת, אותם שולחים לקוחותינו ללקוחות הקצה שלהם. עכשיו שהאביב הזה מאחורינו וכל העבודות נשלחו ליעדן בזמן – אפשר להתפנות לסכם את הסיכומים, והפעם נזכיר לטובה במיוחד את הדו"ח השנתי של חברת אקסלנס

Excellence_Logoמה גורם ללקוח להיות מרוצה? קודם כל המוצר שהוא מקבל, שעונה על ציפיותיו, זה ברור. וגם העמידה בזמנים, כמובן. אבל יש עוד משהו לא מוגדר, כימיה אישית שנוצרת בין הנפשות הפועלות, משני הצדדים. סוג של קסם שכזה, שהופך גם פרויקט שגרתי לדבר מיוחד.

שוחחנו עם ליאת תורג'מן, מנהלת פרויקטים בחברת אקסלנס, על הדו"ח השנתי של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של חברת ההשקעות. היה חשוב לנו להבין מה עומד מאחורי הצלחת ההפקה, כדי שנוכל לשחזר ולשכפל אותה גם בעתיד.

Excellence_2015

אין דבר כזה "אי אפשר"

קודם כל, מה דעתך על הדו"ח? אילו תגובות קיבלתם מהלקוחות שלכם?

המוצר המודפס של אקסלנס הינו אחד היפים והטובים בשוק ההון. על פי המשוב שמתקבל מהלקוחות שלנו, אני חושבת שהוא יצא מאוד מוצלח. (בתמונה: הדמיית הדו"ח השנתי של אקסלנס).

ספרי קצת על תהליך ההפקה של הדו"ח השנתי

העבודה על הדו"ח התחילה עם צאת טיוטת חוזר אוצר "דו"ח שנתי ודו"ח רבעוני לעמיתים ולמבוטחים בגוף מוסדי", מיד כשקיבלנו את מבנה הקבצים מהבנק המתפעל. הדו"ח הזה צריך להישלח לכל המאוחר ב-31 למרץ, אך בזכות העבודה הקשה של אנשי בארי, הוא נשלח לעמיתים כבר ב-27.3, ארבעה ימים לפני הדד-ליין!

איך התנהלה העבודה מול אנשי המקצוע בדפוס?

ההפקה הצטיינה בעבודת צוות מקצועית, מהירה, בכל שלב התבצע סיעור מוחות משותף בינינו, שעזר לנו לקבל תוצאות מדויקות. כל דרישה שהייתה לי, אפילו מיוחדת – זכתה למענה הולם. זה התאפשר בזכות הגישה הפתוחה והקשובה, וההשקעה של כל מי שעבדנו מולו בדפוס, כי הביטוי "אי אפשר" פשוט לא נמצא בלקסיקון של בארי.

תודה על התודה

כיף לשמוע מחמאות ולדעת שיש שכר לעמלנו. רוצה להגיד משהו אישי לאנשי הצוות בדפוס?

בוודאי, מכל הלב. כתבתי להם מייל, שמדבר בעד עצמו:
לצוות המובחר,
מילה למילה נשזרת,
הערכה עם הכרת תודה נמהלת,
בסופות ידעתם לנווט ולהרגיע,
לא נתתם לכל מיני רוחות להשפיע,
וכאן המקום לומר לכם מילה אחת ויחידה
מילה קטנה לאנשים ענקיים עם נוכחות וכוונה
מילונת אחת קטנה,
שכל כך מלאה.
מלאה בהערכה,
מלאה בהוקרה,
מלאה בהערצה,
מלאה באמונה,
מלאה בהכרה.

תודה!!!!!!!

ועוד תודה אחת מיוחדת לאוהד, על השעות המאוחרות, על החגים והשבתות, על הרוגע הבלתי מנוצח והתוצר המדהים.

ממש התרגשנו לקרוא את המכתב של ליאת מאקסלנס. כשהלקוח מרוצה – גם אנחנו מרוצים, ויודעים שעשינו משהו נכון. אנשי השיווק, תכנתים, עורכי דאטה, גרפיקאים, דפסים וכמובן מנהלים בדפוס בארי עושים את המקסימום כדי שהמוצר שאנחנו מספקים יענה על הציפיות ויישלח בזמן (במקרה זה, אפילו לפני הזמן!).

אז תודה לליאת על התודה, נעים לשמוע מילות הערכה מחממות לב שכאלה. שיתוף הפעולה בינינו יימשך גם בעתיד, וצוותי העבודה שלנו ערוכים כבר עכשיו להפקת הדו"ח השנתי באביב הבא.

אודות בן סוכמן

סמנכ"ל שיווק ומכירות. בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, וותק של 15 שנים בדפוס בארי. כיהן בעבר כמנכ"ל "מסר", חברת הדואר הישראלית החדשה. אב לשלושה ילדים שמקפיד על ריצת ספורט מוקדם כל בוקר, לפני שיוצא לעבודה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה מוצרים, ראיונות, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s