Partner עברה מיתוג מחדש, ודפוס בארי הצטייד בהרבה צבע טורקיז aqua

אפרת זהר-חביבי

חברת פרטנר נפרדה לאחרונה מהמותג Orange ויצאה לדרך חדשה עם מיתוג חדש: Partner. אז מה השתנה בדיוק, ולמה בעצם? ומה זה אומר לגבי מוצרי הדיוור המודפסים בדפוס בארי? קראו בריאיון שקיימנו עם אפרת זהר-חביבי, מנהלת רכש רב תחומי בפרטנר, על שיתוף הפעולה בינינו, ועל תהליך השינוי שהתבצע חודשים בסודיות גמורה מאחורי הקלעים

 

מה הביא את פרטנר למיתוג מחדש, ומה השינוי המרכזי עבור הלקוחות?
אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון, קיימנו תהליך אסטרטגי שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג Orange, ולצאת לדרך חדשה. הדרך הזו התבססה על הנכסים הבולטים שלנו, שהם הרשת המהירה בישראל והשירות האיכותי בישראל, ובמסגרתה הפכנו מחברת סלולר לקבוצת תקשורת דיגיטלית שנותנת מענה לעולם שבו הכול מחובר. פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הגורם המקשר בין הלקוחות לעולם הדיגיטלי ולחיים המחוברים, באמצעות מכלול פתרונות שמותאמים לעידן החדש שאנו חיים בו. אנחנו רוצים להיות הכתובת הראשונה לפתרונות תקשורת כוללים בשוק הפרטי ובשוק העסקי – בשירותים, טכנולוגיות, תוכן וציוד, ביחד עם עובדי החברה, שלקחו חלק משמעותי בכל התהליך שעברנו בחודשים האחרונים והם מהווים חלק מהותי בדרך החדשה של החברה.

Partner

מה מבטא המותג החדש ובמה שונה שפת הפרסום החדשה מהקודמת?
לאחר מחקר שוק מקיף שערכנו בישראל ובחינת תפיסת הציבור באשר למותג, החלטנו להפוך את שם החברה "פרטנר", המוכרת לציבור ובעלת מורשת ארוכת שנים ורקורד מוכח, לשם המותג החדש.

לשם יש משמעות עבורנו. מעבר לכך שחשבנו כי בחירת שם החברה כשם המותג מבטא שקיפות ופשטות, בעולם המיתוג של היום אנחנו עוסקים, בראש ובראשונה, בבניית מערכות יחסים עם לקוחותינו. אנחנו רוצים להיות הפרטנר של הלקוחות שלנו לחיים המחוברים, לאפשר ללקוחותינו את החיבור לעולם הדיגיטלי באמצעות מכלול פתרונות המותאמים לעידן החדש שאנו חיים בו. המטרה של פרטנר כחברת תקשורת כוללת להעניק ללקוחות פתרונות תקשורת כוללים מקצה לקצה בכל העולמות.

בחרנו בצבע טורקיז, המשקף מודרניות ורעננות. חיפשנו צבע שיצביע על דרך חדשה, על שינוי אסטרטגי. צבע הטורקיז "מדבר" עם שפת המותג ועם הייעוד שלו, הרואה בחיבוריות משאב טבעי וצורך בסיסי של לקוחותינו, ממש כמו אוויר ומים.

מה ירוויחו לקוחות הקצה של פרטנר מהשינוי הזה?
אנחנו בתחילתה של דרך חדשה, ומעבר לכך שלקוחות החברה ימשיכו ליהנות מהרשת המהירה ביותר בישראל ומשרות הלקוחות הטוב ביותר, נמשיך להוביל את השוק עם חדשנות בתחום הטכנולוגיות והמוצרים, לטובת לקוחותינו. כבר עם השקת המותג, חשפנו את הבשורה של פרטנר בתחום האינטרנט הביתי, והצגנו את ה-Partner #Home, אינטרנט מהיר לשימוש ביתי, מבוסס רשת הדור הרביעי (LTE) של פרטנר. בנוסף, כחלק מהצגת עולם הצעות הערך החדשות של פרטנר, השקנו חבילות גלישה משפחתיות לצריכת דאטה משותפת של בני המשפחה.

מחוברים גם עם דפוס בארי

ואיך שינוי המותג השפיע על המוצרים המודפסים של פרטנר? מה ישתנה למשל במראה החשבונית החודשית, שמודפסת בדפוס בארי?
השינוי הוא מובחן ובולט, את הצבע הכתום בחשבונית ובדיוורים השונים שנשלחים ללקוחותינו מחליף העיצוב החדש והנקי, רובו מודפס בשחור על גבי לבן, עם נגיעות של צבע הטורקיז החדש. השינוי העקבי כולל את כל המכתבים, הטפסים והפרסומים המודפסים של פרטנר. כולם הוחלפו בעיצובים במראה החדש. דפוס בארי יכול לחסוך מעתה הרבה צבע כתום… מעתה יהיה רק טורקיז aqua, פנטון מס' 3255.

חשבונית פרטנר

ספרי על תהליך שינוי המותג מול דפוס בארי, כיצד התבצע השינוי במוצרים?
עם תחילת הפרויקט ישבנו עם אנשי בארי, שהוחתמו כמובן על חוזה סודיות מחייב, וביחד תכננו את תהליך השינוי שהתבקש במוצרי הדפוס. בוצע מיפוי מעמיק של כל מוצרי הדיוור הקיימים ועודכנו כל תוכניות ההדפסה. בשלב הבא הועברו העיצובים החדשים לדפוס בארי, ולתמונה נכנסו גם אנשי המקצוע מתחום הגרפיקה ועריכת הדאטה. בתום השינויים בוצעו טסטים על כל המוצרים שעוצבו מחדש, וזהו! גם דפוס בארי היה ערוך ומוכן להשקת המותג החדש, ב-16.2.16.
יש לציין שלאורך כל הדרך זכינו לשיתוף פעולה מלא מכל הגורמים בדפוס שעבדנו אתם, ואנו מודים לכל אחד מהם שתרם את חלקו לכך ששינוי המותג הוטמע בהצלחה.

תודה לאפרת זהר-חביבי, אנחנו שמחים תמיד לעזור! חברת פרטנר יצאה לדרך חדשה ולחיים מחוברים, ואין ספק שתהליך שינוי המותג חיזק גם את החיבור בינה ובין דפוס בארי. ככה זה כשמתקיים קשר עסקי רב שנים עם פרטנר אמיתי. גם בעתיד נמשיך ללוות את Partner בכל אשר תפנה, רק שמעתה זה יהיה צבוע בטורקיז רענן!

אודות בן סוכמן

סמנכ"ל שיווק ומכירות. בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, וותק של 15 שנים בדפוס בארי. כיהן בעבר כמנכ"ל "מסר", חברת הדואר הישראלית החדשה. אב לשלושה ילדים שמקפיד על ריצת ספורט מוקדם כל בוקר, לפני שיוצא לעבודה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה ראיונות, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s