חשבונית חוברת – פתרון טכנולוגי חסכוני שהתגלה כהברקה שיווקית

כלקוחותינו, אתם נהנים מההתקדמות הטכנולוגית של דפוס בארי, כי היא משפיעה ישירות על מוצר הדיוור שלכם. הפעם נספר על הפורמט שמכונה אצלנו "חשבונית חוברת". שינוי פשוט לכאורה, ששדרג את החשבונית המודפסת והפך אותה למוצר חסכוני וידידותי במיוחד ללקוח-הקצה. כמה לקוחות גדולים שלנו כבר יישמו את הפתרון הזה לשביעות רצונם. קראו למשל על החשבונית של חברת פרטנר

מכונות ההדפסה הדיגיטליות המשוכללות שבהן הצטיידנו בשנים האחרונות מדפיסות בצבע מלא, באיכות של דפוס אופסט מסורתי, ובמהירות של מדפסת תעשייתית. וכשהטכנולוגיה מתקדמת ומשתפרת – באות עמה גם אפשרויות חדשות, כמו הפתרון החכם בפשטותו הזה: להדפיס את הנתונים המשתנים לרוחב הדף, במקום לאורכו. כך קרה שרעיון מקורי ויצירתי שנבט במוחו של אחד מאנשינו – הפך במהרה למוצר איכותי מוביל ומועיל ללקוחותינו.

חשבון-חוברת

פתרון של 90 מעלות – יתרון של 100%

תראו אילו יתרונות משמעותיים יש לשינוי הקטן הזה, שהופכים אותו להמצאה גדולה:
1. חיסכון בנייר – תארו לעצמכם דף בגודל A4 שהטקסט המודפס עליו כתוב לאורכו, מלמעלה למטה. עכשיו תחשבו על שני עמודי A5 (חצי של A4) שהטקסט כתוב בהם לרוחבם. איפה לדעתכם נכנסות יותר שורות ויותר מידע? אנחנו חישבנו ומצאנו שהפורמט הרוחבי חוסך 30% מכמות הדפים השניים ומעלה! וכידוע, חיסכון בנייר הוא חיסכון ישיר בעלויות ההפקה.
2. ניראוּת אלגנטית – הרעיון הוא שהחשבונית עשויה כחוברת קומפקטית, כעין עלון נוח לדפדוף ולעיון. וההבדל בחוויית הקריאה הוא משמעותי! כי מה יותר נוח ונעים לקורא – לדפדף בחוברת, או לעיין בדף חשבונית? התגובות שמתקבלות מלקוחות הקצה מוכיחות בבירור שפורמט החוברת מנצח בגדול.
3. פרסום דינמי מפולח עם פניה פרסונאלית – כשמדפיסים את הנתונים לרוחב, מתפנים בעמודים הפנימיים שטחים ריקים, אותם אפשר לנצל להדפסת מסרים שיווקיים. וזכרו שוב, המדפסות הדיגיטליות שלנו מדפיסות בצבע מלא, כלומר כל דף יכול להיות שונה לגמרי מזה שלידו! וזה אומר שגם המסר השיווקי יכול להיות שונה בכל חשבונית ומותאם במדויק לאותו נמען ספציפי. במקום לצרף למעטפה עלון זהה לכל הלקוחות – אפשר למקד את הפרסום, להפוך אותו לשמי, מפולח לפי מגזר, גיל, הרגלי צריכה ועוד. הנתונים של הלקוחות שלכם נמצאים בידיכם, השתמשו בהם לפרסום ממוקד, שהוא תמיד הרבה יותר אפקטיבי.

פרטנר, דוגמה מצוינת

311Cellcom_Hov_pirutimC_intקחו לדוגמה את החשבונית של חברת פרטנר: הדף הראשי מכיל את החשבונית המרכזת. הטבלה ממוקמת באמצע החשבונית והיא מעוצבת בצבע, באופן ברור וקריא. הנתונים האישיים מומחשים בגרפים צבעוניים קלים להבנה, והשטחים הריקים בדף מכילים פרסומים מפולחים לפי מגזרים, בהתאם לצרכי החברה. הדפים הפנימיים של החוברת מכילים את טבלאות הפירוט של החשבונית, כשביניהם משובצים פרסומים משתנים, שגודלם מותאם לשטח הפנוי.

על המעבר לפורמט "חשבונית חוברת" מספרת טניה גבאי חסצאינסקי, מנהלת מחלקת BSS בפרטנר:
טניה גבאי"בעבר הדפסנו את החשבונית על נייר בגודל A4. בפורמט זה נוצר ריבוי דפים שגרם לסרבול ולחוסר בהירות ללקוח, והביא לפניות מיותרות לשירות הלקוחות. הפורמט הקודם גם לא אפשר חשיפה של הקורא לחומר הפרסומי המעורב בחשבונית.
עם השנים וההתקדמות בעולם הפרסומי, נוצרה דרישה לחידוש וריענון המוצר, ביחד עם מודעות לצורך בחסכון בדפים.
דפוס בארי הציע לנו את המוצר החדש ובשיתוף עם מחלקת השיווק בפרטנר – קרם הרעיון עור וגידים. המעבר לפורמט חוברת חוסך בדפים, והעיצוב החדשני מספק חווית קריאה נקייה ונעימה ללקוח, ובאמת קיבלנו תגובות נלהבות מצד הלקוחות.
אני מרוצה מהשינוי, כך יותר יעיל ויותר יפה. ובהחלט אמליץ גם לחברות אחרות לעבור לחשבונית במבנה של חוברת. מבחינתי אפשר להתחיל לחשוב על שדרוג המוצר הבא…
דפוס בארי, בהיבט הכללי והפרטי, הוא ספק נוח לעבודה. עומד בלו"ז, מציע רעיונות ופתרונות לכל בעיה. מרגישים שרוח המקום משפיעה על כלל העובדים, עם כולם נעים לעבוד ואנחנו בפרטנר מרגישים שמקבלים את המיטב. במסגרת שנות עבודתי יצא לי לעבוד מול לא מעט אנשים בדפוס בארי, ותמיד החיבור המקצועי, הרצון והיכולת יצרו תוצר איכותי."

תודה לטניה, גם לנו נעים לעבוד אתך ועם חברת פרטנר, ונמשיך במרץ גם בפרויקטים הבאים.

חשבונית במבנה של חוברת מדגימה ניצול טכנולוגיה מתקדמת לשיפור ולריענון של מוצר ותיק, שקיים שנים רבות. מהפורמט הזה כולם מרוויחים: לקוח-הקצה נהנה מחשבונית קריאה וידידותית יותר, ובחברה המדוורת חוסכים כסף ומנצלים את המוצר במקסימום. החשבונית מספקת לא רק מידע על הפעולות בחשבון, אלא הופכת ל"פלטפורמה שיווקית": כלי שמאפשר לכם לדבר ישירות עם הלקוחות שלכם, בפניה אישית ממוקדת ואסתטית.

עכשיו חשבו על מוצר הדיוור שלכם. האם גם הוא יכול להשתדרג ולהפוך מ"עוד דו"ח" למוצר אלגנטי, ידידותי ומועיל? דברו עם מנהל תיק הלקוח שלכם בדפוס בארי, וביחד נתכנן מחדש גם את המוצרים החכמים שלכם.

 

אודות רותי אלגרנטי

מנהלת פרויקט albume - אלבומי תמונות דיגיטליים מדפוס בארי. עובדת בדפוס כבר שני עשורים, ניהלה את מחלקת המדפסות הדיגיטליות, מחלקת תכנון המוצר ומחלקת הגרפיקה. נולדה וגדלה בבארי, נכדה למייסדים, בת לדור השני ומגדלת דור רביעי, כולם בקיבוץ.
פוסט זה פורסם בקטגוריה מוצרים, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s