5 טיפים מועילים שיעזרו לקצר את זמן פיתוח המוצר שלך בדפוס בארי

מתכנן מוצר להדפסה ודיוור בדפוס בארי? מצוין, אנחנו רוצים לעזור לך כבר בתחילת הדרך. במאמר זה ריכזנו 5 טיפים שמקצרים זמנים ומייעלים תהליכים. כולנו יודעים שהזמן הוא תמיד קצר והמלאכה תמיד מרובה. אבל זה לא אומר שהיא צריכה גם להיות איטית. רוצה לחסוך זמן? המשך לקרוא, גזור ושמור

טיפ 1# – הגדר היטב את המוצר שאתה צריך

טיפ1רק אתה יודע מהם בדיוק הצרכים של הארגון שלך. עליך מופקדת המשימה להפוך אותם למוצר דיוור שיגיע ללקוחות. קיבלת פרויקט חדש שצריך להרים? הנה העצה שלנו:

מה כדאי שתעשה בשלב זה:

  • התחל בלסדר את הראש. כשהמטרה מוגדרת היטב – הביצוע זורם חלק יותר.
  • חשוֹב, איך המידע שאתה שולח יוצג באופן הברור ביותר? במכתב, בטבלה, בדו"ח?
  • תכנן את לוח הזמנים. האם יש דד ליין למשלוח? מה לעשות לפני מה? ואל תשכח להשאיר זמן גם לבקרת איכות ולבדיקות לפני ביצוע.

זכור: כל פרויקט מתחיל בהגדרת יעדים מדויקים. מוצר יעיל הוא מוצר שישיג את היעד הספציפי שהוגדר, בזמן הקצר ביותר.

טיפ 2# – פנה לאיש השיווק עם דרישה מפורטת

טיפ2איש השיווק שלנו הוא הסוכן שלך בדפוס בארי. היעזר בו! הוא מחבר בין הצרכים שלך לפתרונות שלנו. העבר לו את הצורך העכשווי, והוא ימסור אותו לגורמים המתאימים בדפוס.

מה כדאי שתעשה בשלב זה:

  • תאר לאיש השיווק את הצורך שהגדרת מקודם בפירוט מקסימאלי, עדיף בכתב. הוא יעביר את פנייתך באופן מסודר הלאה.
  • שתף אותו בהתלבטויות, התייעץ אתו וקבל רעיונות, שמע מה ביכולתנו לעשות.
  • בזמן הפיתוח, הכתובת לפניותיך הם אנשי מחלקת תכנון המוצר. הם מלווים את העבודה, שולחים לך טסטים לאישור, ומעדכנים אותך בהתקדמות.

זכור: האנשים שלנו לשירותך והם רוצים לספק לך את המוצר הטוב ביותר, בתהליך הייצור היעיל ביותר, ובזמן הקצר ביותר. סמוך עליהם והישאר אתם בקשר שוטף, לעדכונים.

טיפ 3# – תכנן קדימה וחשוב גם על צרכים עתידיים

טיפ3כשאתה מתכנן מוצר מסוים, תן דעתך אם הוא ישמש אותך גם בעתיד. אם תחשוב הכי רחוק שאתה יכול – תגיע הכי קרוב לאן שאתה צריך.

מה כדאי שתעשה בשלב זה:

  • דמיין צרכים אפשריים. האם מתוכנן מוצר המשכי או נלווה? האם תהיה הדפסה חוזרת?
  • הקדש מחשבה ותכנון לטווח ארוך. גם אם כרגע אתה צריך לשלוח רק דף אחד במעטפה – אולי בהמשך הפרויקט תרצה להוסיף עוד משהו?
  • חשוב "דינאמי וגמיש", במקום "מהיר ועצבני". שווה להשקיע עוד קצת זמן בשלב התכנון והפיתוח, כדי לקבל מוצר שיתאים לצרכיך גם בעתיד.

זכור: תכנון קדימה מצריך עוד קצת מחשבה והשקעה של זמן. זה לא בזבוז, אלא להיפך: תכנון נכון יכול לחסוך הרבה זמן בהמשך, כשהעתיד יהפוך להווה.

טיפ 4# – העדף מוצר מדף קיים, אם הוא עונה על צרכיך

טיפ4מוצרי המדף שלנו נוסו בפרויקטים רבים, תהליך הייצור שלהם כבר נבדק ונמצא הכי יעיל והכי מהיר. אנו מציעים מגוון מוצרי מדף לצרכים שונים, רוב הסיכויים שאחד מהם הוא בדיוק מה שאתה צריך עכשיו.

מה כדאי שתעשה בשלב זה:

  • הכר את מוצרי המדף של דפוס בארי. לא מכיר? איש השיווק שלנו ידע להציג לך מה שרלוונטי עבורך.
  • בחר מוצר מדף ממגוון המוצרים. תהליך היצור של מוצר מדף קיים הוא תמיד הכדאי והבטוח ביותר.
  • התאם את החומרים שלך (פירוט בטיפ הבא) למוצר המדף שנבחר. למשל: דאג שכתובות הנמענים בקובץ הנתונים יכילו עד 4 שורות, ושכל אחת מהן תכיל 50 תווים.

זכור: פתרונות הייצור שלנו הם גמישים ויצירתיים, אבל את היצירתיות אין צורך להמציא מחדש בכל פרויקט. מוצר מדף הוא פשוט פתרון קיים. ההשקעה בתכנונו כבר נעשתה והוא הוכיח את יעילותו בפרויקטים קודמים.

טיפ5טיפ 5# – העבר בהקדם את כל החומרים הנדרשים לעבודה

הכוונה לכל החומרים הנחוצים לביצוע פרויקט הדפסה ודיוור, אותם אנחנו צריכים לקבל ממך מראש. אם עבדת מסודר ודאגת להכינם כבר בהתחלה – תהליך פיתוח המוצר שלך יהיה קצר ולעניין.

מה כדאי שתעשה בשלב זה? תעביר לנו את החומרים האלה:

  • קובץ גרפי – עדיף בפורמט פתוח.
  • קובץ נתונים – אותו נדפיס על גבי העיצוב הגרפי.
  • מבנה רשומה – קובץ המכיל הסבר על קובץ הנתונים, ומתאר כל שדה בקובץ.
  • עימוד שדות – שרטוט המתאר איפה ימוקמו שדות הנתונים ביחס לגרפיקה.

זכור: ככל שתספק לנו את חומרי הגלם בשלב מוקדם יותר של התהליך, כך נוכל להתחיל לעבוד מוקדם יותר. אם חסר אפילו רק אחד מהם – לא נוכל להתקדם והפרויקט שלך ייתקע. לא חבל?

לסיכום: כידוע, סוף מעשה במחשבה תחילה. פרויקט מוצלח מתחיל בתכנון מוצר נכון, לכן כדאי להשקיע מחשבה ותשומת לב בשלב הראשוני הזה. רוצה לקצר זמנים? השתמש בניסיון שלנו! כך תקבל את התוצאה הטובה ביותר – במהירות האפשרית.

ומה הלאה? כמו תמיד: הישאר בקשר עם איש השיווק שלך בדפוס בארי. בפרויקט הבא שתדפיס אצלנו, השתמש בטיפים האלה כדי לקצר את תהליך פיתוח המוצר שלך. כך הכל ילך מהר יותר, חלק יותר ו… עצבני פחות.

עכשיו נשמח אם תשתף אותנו בעצה מניסיונך, תספר מה עובד בשבילך כאשר אתה מתכנן מוצר חדש, בדפוס בארי ובכלל? אנחנו תמיד שואפים להשתפר עוד, ומודים מראש על כל תגובה. עצתך תעזור לנו לעזור לך, וכך גם אחרים שיקראו – ייצאו נשכרים.

להתראות בטיפים המועילים הבאים!

________
לכל הפוסטים עם "טיפים"

אודות רותי אלגרנטי

סמנכ"לית משאבי אנוש. עובדת בדפוס כבר שני עשורים, ניהלה את מחלקת המדפסות הדיגיטליות, מחלקת תכנון המוצר ומחלקת הגרפיקה, ואת הפיתוח של המיזם albume. נולדה וגדלה בבארי, נכדה למייסדים, בת לדור השני ומגדלת דור רביעי, כולם בקיבוץ.
פוסט זה פורסם בקטגוריה טיפים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה